ח"כ מלכיאלי: "יש הבנות מול הליכוד בנושאי הליבה"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מלכיאלי: "יש הבנות מול הליכוד בנושאי הליבה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס לקאן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שאתמול פורסם כי ישנו משבר אמון בין נתניהו לדרעי, וכי נרשמה נסיגה במו"מ, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי. "עברנו הרבה מערכות בחירות, אנשים הבינו שיש דיונים ומשא ומתן, אבל הפעם הציבור ציפה שזה יהיה הרבה יותר מהר. תלך ברחוב תשמע אנשים, כולם רוצים שינוי כבר, החלפת יו"ר הכנסת צריכה להיעשות מייד".

    "דרעי נאמן לגוש כי זה מה שטוב לעם ישראל, זה הוכיח את עצמו, רק בגלל שהיינו מאוחדים הממשלה הזו נפלה. נושאי הליבה שהיו חשובים לנו נמצאים בהבנות מול הליכוד. אצלנו לא מדברים בחוץ על מה שקורה בתוך המו"מ, יכול להיות שאנחנו מפסידים מזה, כי הציבור חושב שאנחנו לא מתעסקים במה שחשוב, אבל שיהיה ברור, חוק הגיוס זהו אחד הדברים המרכזיים שאנחנו עוסקים בו".

    "הכרטיס הנטען אותו הבטחנו נמצא בתוך ההסכמים, גם ביטול המס על החד"פ והשתייה מתוקה. ש"ס היא מפלגה נדירה שמקיימת את מה שהיא הבטיחה לבוחר" כך מלכיאלי.

    על האירוע בחברון, וההחלטה לגזור מאסר של 10 ימים על החייל שאמר "בן גביר יעשה פה סדר" אמר: "האנרכיסטים האלו באמת מפריעים לחיילי צה"ל, הצבא צריך לסלק את המשועממים האלו משם, אלו אנשים שמקבלים כסף מארגונים באירופה. המסר שחייל הולך לכלא, וזה שהפריע לו מסתובב חופשי לא מתקבל על הדעת במדינה מתוקנת. החיילים שם שומרים על חיי המתיישבים, ומתמודדים עם סכנת חיים יומיומית".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות